DESTEK PAKETLERİ

Monitoring - İzleme Servisleri

Sahip olduğunuz web siteleri, sunucular veya internet üzerindeki tüm servisler için 7/24 izleme hizmeti sağlıyoruz.
Sunucularınız veya network bağlantılarınız ile ilgili olarak aşağıdaki tüm servisleri 7/24 izliyor, size haber veriyor ve isterseniz müdahale ediyoruz.
Destek paketleri sıralaması aşağıda sunulmuştur.

Zeronet SLA Seviye 1 (Self Managed)

Kiralık sunucu , sanal sunucu ve barındırma hizmetlerimizdeki 1. Seviye hizmet kapsamıdır.
Sunucu yönetimi, izlenmesi, güncellenmesi müşterilerimizin sorumluluğundadır.
Hafta içi ve Cumartesi mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde teknik personel tarafından destek sağlanır.
İşletim sistemi ve kontrol panel yazılım kurulumu ayda maksimum 1 defa ücretsiz olarak sağlanmaktadır.
Tüm gelen destek talepleri ortak bir havuzda toplanarak "ilk gelen talep ilk yanıtlanır" işlemine göre destek sağlanır. Anlık destek hizmeti için garanti vermez.
Bu servis kapsamında reboot talepleri ücretsizdir.

Zeronet SLA Seviye 2 (Bronz SLA)

Kiralık sunucu , sanal sunucu ve barındırma hizmetlerimizdeki 2. Seviye hizmet kapsamıdır.
Sunucu yönetimi, izlenmesi, güncellenmesi müşterilerimizin sorumluluğundadır.
Hizmetinizle ilgili sorunlar 12 saat içerisinde teknik personel tarafından destek sağlanır.
İşletim sistemi ve kontrol panel yazılım kurulumu ayda maksimum 2 defa ücretsiz olarak sağlanmaktadır.
Takip konusunda şirketimiz 7/24 monitoring sistemi dahilinde müşteriye ait 1 sunucunun web, dns, ftp, pop3, smtp servislerini izleyecek ve sorun hallerinde sistem yöneticilerimiz sunucuya 4 saat içerisinde müdahale ederek 12 saat içerisinde sorunu çözme garantisi sağlamaktadır.
Bu servis kapsamında sunucu üzerindeki sorunların tespiti ve çözümü firmamız teknik personeli tarafından yapılacaktır.Kodlama desteği verilmemektedir.

Zeronet SLA Seviye 3 (Silver SLA)

Kiralık sunucu , sanal sunucu ve barındırma hizmetlerimizdeki 2. Seviye hizmet kapsamıdır.
Sunucu yönetimi, izlenmesi, güncellenmesi müşterilerimizin sorumluluğundadır.
Hizmetinizle ilgili sorunlar 4 saat içerisinde teknik personel tarafından destek sağlanır.
İşletim sistemi ve kontrol panel yazılım kurulumu ayda maksimum 4 defa ücretsiz olarak sağlanmaktadır.
Takip konusunda şirketimiz 7/24 monitoring sistemi dahilinde müşteriye ait 1 sunucunun web, dns, ftp, pop3, smtp servislerini izleyecek ve sorun hallerinde sistem yöneticilerimiz sunucuya 2 saat içerisinde müdahale ederek 4 saat içerisinde sorunu çözme garantisi sağlamaktadır.
Bu servis kapsamında sunucu üzerindeki sorunların tespiti ve çözümü firmamız teknik personeli tarafından yapılacaktır.Kodlama desteği verilmemektedir.

Zeronet SLA Seviye 4 (Gold SLA)

Kiralık sunucu , sanal sunucu ve barındırma hizmetlerimizdeki 2. Seviye hizmet kapsamıdır.
Sunucu yönetimi, izlenmesi, güncellenmesi müşterilerimizin sorumluluğundadır.
Hizmetinizle ilgili sorunlar 1 saat içerisinde teknik personel tarafından destek sağlanır.
İşletim sistemi ve kontrol panel yazılım kurulumu ayda maksimum 7 defa ücretsiz olarak sağlanmaktadır.
Takip konusunda şirketimiz 7/24 monitoring sistemi dahilinde müşteriye ait 1 sunucunun web, dns, ftp, pop3, smtp servislerini izleyecek ve sorun hallerinde sistem yöneticilerimiz sunucuya 30 dakika içerisinde müdahale ederek 1 saat içerisinde sorunu çözme garantisi sağlamaktadır.
Bu servis kapsamında sunucu üzerindeki sorunların tespiti ve çözümü firmamız teknik personeli tarafından yapılacaktır.Kodlama desteği verilmemektedir.

Zeronet SLA Seviye 5 (Platinium SLA)

Bu kapsamda şartlar tamamen opsiyonel olup müşterinin istekleri doğrultusuna göre sağlanmaktadır.